poniedziałek, 18 marca 2013

Zasady są po to aby je łamać .

Do napisania dzisiaj tutaj nakłoniła mnie Aga gdyż włamała mi się na konto co  widzicie w wcześniejszym poście. Przekonała mnie tym iż wiem, że ona jest bardzo leniwa ale jak już doszło do tego że wbiła na moje konto to musi być źle z tym blogiem.
Przez ten okres sporo się zmieniło. Szkoła, ludzie, nastawienie, moje myśli, znajomi no i humor niestety.
Nie długo ten bardzo znany uczniom dzień wagarowicza no i pierwszy dzień wiosny oczywiście więc trzeba to jakoś uczcić. A jak w opisie piosenka mówi "Zasady są po to aby je łamać" no to ja tak właśnie zrobię ;p
Będą problemy ale to lepsze niż się przebierać za piekarzy budowlańców czy jaki inny zawód <wielki plus dla mojej szkoły>
Piosenka dość stara ale ma w sobie to coś co nie ma dzisiejszy "Rap". >KLIK<
Mój ryj na dobranoc !;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz