środa, 29 sierpnia 2012

Pozytywnie ;D

Siemanooo;****<333
Wczorajszy dzień spędziłam strasznie pozytywnie ;p
Poszłam się przejść z Moimi Pokemonami <3333..<loffki>
Byłyśmy na placu zabaw potem zrobiło się trochę chłodno i poszłyśmy do łosia na ciachoo <omomom> I herbatkę ;p
Potem naszła mnie dziwna myśl abyśmy w coś pograły miałyśmy grać w twestera ale nam się odechciało ;p
I nagle przypomniało mi się jak w piątej klasie podstawówki świetnie się bawiłyśmy przy grze <tymtyrym> HANAH MONTANAH tak dobrze słyszycie grałyśmy w Hane Montanę Ochocho
Ile przy tym śmiechu zabawy masakra po protu jakaś ;p
Tańczenie śpiewanie i wgl masakraaa ;DD
Potem poszłyśmy z powrotem na plac zabaw i po godzinie może 2 się pożegnałyśmy ;p
Potem rodzice przyjechali z zakupów i fruugooo<3
Wolę tymbarki no ale nie pogardzę też frugoo ;D
I potem wiele śmiechu z żartów mojego Taty
--------------------------------
Taki tam P0k3m0nsKi Pościk ale cóż trzyma mnie jeszcze po wczoraj ;D
Hhahhaha
A ja się teraz strasznie cieszę gdyż na termometrze ukazała się wspaniała liczba 28 stopni ;D
Achh kocham wakacje lecz to jest już koniec ...;c

1 komentarz:

  1. loffki pokemnoku :D
    biczysko, masz się podzielić frugodzem a nie ! : >

    OdpowiedzUsuń