sobota, 25 sierpnia 2012

Warto wierzyć...

Warto wierzyć w marzenia ..?;>
Jak myślicie warto wierzyć w marzenia ?Moim zdaniem tak ,ponieważ wszystko może w życiu się zda żyć i może akurat nawet przypadkiem się spełni .
Ja jak chyba każdy mam marzenia i w pełni w nie wierzę ;p
Nie są to może jakieś marzenia z nie wiadomo skąd ale do spełnienia .
I w głębi duszy w nie wierzę i wszystko zrobię żeby się spełniły .
Jedno moje marzenie to może jest dziwne ale chciała bym mieć dziecko murzynka ;p
Jak mi się to marzenie nie spełni to sama je spełnię i adoptuję .

Dziś taki post o wszystkim i o niczym .
Dziś idę najprawdopodobniej przejść się z Agnieszką i Mariolem .
Powiem wam że jestem mile zaskoczona pogodą gdyż jak wstałam nie było za ciekawie ale teraz powiem wam że jest w miarę ciepło i świeci słońce ;p
Również dziś byłam z mamą i z bratem na mieście po rzeczy do szkoły ;/Pieniądze wyrzucone w błoto ale co poradzicie trzeba kupić  i   już .
Ale powiem wam Asia postanowiła sie w tym roku uczyć i naprawdę mam taki zamiar gdyż w końcu chcę coś osiągnąć .




3 komentarze:

  1. Siemka :P
    Fajny blog. Powodzenia w spełnieniu marzeń, bardzo podoba mi się to z murzynkiem, ale nie spełniaj wszystkich, trzeba jakieś mieć ;D
    Zapraszam do mnie . :>
    Pozdrawiam Ruda :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie spokojnie jak się spełnią na pewno znajdą się nowe ;p
    Na pewno wpadnę i zobaczę ;*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedzenie, zgadzam się, sama też mam dużo marzeń i wierze że nigdy mi ich nie zabraknie :D
    R. :*

    OdpowiedzUsuń