niedziela, 18 listopada 2012

move to another world

Przenieść się do innego świata ..?
Czemu nie ale w jaki sposób? Jakie macie pomysły aby się do takiego przenieść .
Ja już swój sposób znalazłam i to już dość dawno .
I o to wam go przedstawiam jest to bardzo proste.
Wystarczy włożyć słuchawki do telefonu bądź do MP4 i po prostu ponieść się muzyce .
Dla nie których jest to zwykłe słuchanie muzyki lecz dla mnie to jest taka mała skrytka przed wszystkimi problemami po prostu włączam i jest od razu lepiej ;)
A co w tedy słucham ?
Zależy ..            Czasem się zdarzają smęty  aby popłakać i wgl ale też bardzo i to bardzo często pełne pozytywnej  energi,  pełne entuzjazmu, gorących rytmów,bitów i czasem nawet zdarzają się ostre słowa dające dużo do przemyślenia i zrozumienia, nie których rzeczy.
Pokażę wam listę piosenek,których słucham jak mam jakieś problemy lub po prostu jest mi smutno ;c

Playlista :

1.Labrinth feath. Emeli Sande -Beneath Beautiful <3 Moja nowa miłość <3

2.Mesjah-Szukając Szczęścia <3 Szczęście -Najważniejsze w moim życiu ;D

3.EastWest Rockers -Wstaje Rano Słucham tego zawsze na początek dnia ;)

4.SGM- Przyjaciel To zawsze słucham gdy pomagam właśnie mojemu przyjacielowi bądź on mi ;c

5.Ne-Yo :Sexy Love Do popłakania ;D

6.Major -O niej Dla niej <3 I tyle na ten temat 

7.Miuosh -Anioły <33333

8.BAKU- Pomimo

9.B.R.O -Sam na sam "Mam już dość tej jebanej samotności"

10.B.R.O -Czas leczy rany

11.ELDO-Granice

12.B.R.O- Pora na zmiany

13.The Script- Hall of Fame

Chujowo ale stabilnie ;D

14.Gym Class Heroes -The Fighter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz