środa, 7 listopada 2012

My interests..

Piłka ręczna ..;D

A więc piłka ręczna a dlaczego? Dla tego, że jest to sport kontaktowy .Lubię takie sporty, ponieważ bardzo łatwo można się odstresować i wyładować całą swoją złą energię.To jest właśnie w tym fajne i bez zgranej drużyny nie da się nic zrobić więc trzeba też bardzo dobrze się dogadywać w drużynie ja czasem mam z tym problemy ale pracuję nad tym ;D

Kucharzenie.;D

Kucharzenie inaczej gotowanie ale tak lepiej brzmi. Lubię gotować i podobno mi to bardzo dobrze wychodzi tylko czasem lenistwo w tym przeszkadza;D Tata mówi abym swoją przyszłość z tym wiązała. I najprawdopodobniej tak zrobię .


Spotykanie się ze znajomymi ;D

Lubię się z nimi spotykać, ponieważ w tedy jest bardzo wesoło i miło. Tańczymy śpiewamy i przebieramy się w jakieś stare ciuchy.Dużo w tym zabawy jak dla nas i czuję się w tedy jak małe dziecko gdy malowało się kosmetykami mamy i ubierało ciuchy rodziców ach te dzieciństwo ;D

Nocne spacery!

Lubię gdy skądś wracam jest zimno, ciemno, lampy oświecają całe miasto i mam słuchawki w uszach w tedy czuję że jestem jedyną osobą na świecie. Wiem jestem dziwna ale to w końcu ja a ja normalna nie jestem ..;D

Słuchanie muzyki..<3!

Ostatnio zaczęłam słuchać rap/hip-hop <szalona>
I odnalazłam kilka bardzo fajnych piosenek a o to i one :
B.R.O -Czas leczy rany <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz