wtorek, 29 stycznia 2013

Przyszłość

Czasem są takie dni kiedy za dużo się myśli ja właśnie dziś taki mam.
Moje rozmyślenia na dziś to "Co będę robić w przyszłości".
Moim zdaniem trudno jest odpowiedzieć sobie na takie pytanie gdyż jak byliśmy malutcy to mówiliśmy że będziemy modelkami, aktorkami, piosenkarkami.
Ja chyba byłam jakimś innym dzieckiem bo od małego mówiłam, że będę weterynarzem.
Lecz w wieku 12 lat przemyślałam tą decyzję i już nim nie chcę być.
Później bardzo zainteresowałam sie gotowaniem i mówiłam że pójdę do technikum rolniczego w którym jest profil "Hotelarstwo".
W tym roku znów zmieniłam zdanie i nie chcę wiązać swojego zawodu z gotowaniem a zwłaszcza szkoły bo Nauczyciele znając życie zrobią tak że to znienawidzę.
No i teraz stoję pod wielkim znakiem zapytania co chcę robić w życiu.?
Myślałam nad tym aby skończyć liceum i pójść na studia psychologiczne, ponieważ kręci mnie pomaganie ludziom  w trudnych sytuacjach. Ostatnio znalazło się w moim życiu nowe marzenie aby utworzyć mały dom dziecka, rodzinę zastępczą lub jakąś świetlice dla dzieci potrzebujących gdzie mogli by zjeść ciepły posiłek, pobawić sie z innymi dziećmi, pouczyć się bądź porozmawiać z kimś.Może wam sie wydać głupie że w wieku 14 lat mam takie marzenie i już myślę o tym co będę robić za kilka lat ale moim zdaniem właśnie nadszedł czas aby się nad tym zastanowić.

2 komentarze: