czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty czwartunioo !!

Właśnie dobiega koniec tego cudownego dnia dla łakomczuchów. A ten dzień nazywamy tłustym czwartkiem. W ten dzień je się głównie pączki faworki inni mówią jeszcze na to chrusty jak kto woli. I tutaj jak już mówię o chrustach chcę pozdrowić swojego chruścika Marysię ;*
Jak dziś czytałam coś na temat pączków dowiedziałam się bardzo ciekawej rzeczy którą pierwszy raz w życiu słyszałam. W dawnych czasach pączki nadziewało się słoniną, mięsem i różnymi słonymi smakołykami. To znaczy że głównie były na słono. Nie wiem czy chciała bym je spróbować no ale cóż. Ludzie żyjący w tamtych czasach równie dobrze mogli by powiedzieć to samo na temat naszego Mc bądź KFC.
Ja dziś tłusty czwartek oczywiście obchodziłam. Przecież największy głodomor na tym świecie by sobie nie odpuścił takiego święta. Dla innych może skromnie dla mnie w sam raz bo zjadłam Aż 4 pączki.
Jednego w towarzystwie Agniesiuni ;p. Były pychaaa <mniam>
Z Chrustem ;*

Z Agą ;*

1 komentarz: