środa, 31 lipca 2013

Holiday.

 Tak wakacje i wszystko jasne to jedno słowo, które może mnie usprawiedliwić z tak długiej nie obecności ;)
Jak już mówiłam byłam na koncercie Ras Luty i Junior Stress i było niesamowicie mam zdjęcie z Ras Lutą, śpiewałam tańczyłam i wgl achhh wspaniale ;)
Wróciłam do domu o 23 co oznaczało, że trzeba szybko kłaść się spać bo przecież o wschodzie słońca trzeba wstać ale mój wspaniały organizm na to nie pozwolił i zasnęłam o godzinie 4 rano co oznacza 16 nie wyspanych godzin w autobusie na Słowację nie bd opisywać wycieczki bo było bardzo sympatycznie spędziłam miło czas i jednak doceniłam swoje miasteczko "WSZĘDZIE DOBRZE ALE W DOMU NAJLEPIEJ". Na wycieczce dopisywał tez zły humor z powodów osobistych ale już po woli jest lepiej.

Jak tylko przyjechałam do Wałcza pogody nie było pięknej ale już za 2 dni zaskoczyło nas słońce i trwało ono aż 2 tygodnie teraz tygodniowa przerwa od plaży i słońca ale mogło by już wracać bo się stęskniłam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz