wtorek, 2 lipca 2013

WAKACJE !

W końcu upragnione przez wszystkich W A K A C J E ;)
Nie mam szczególnych planów na wakacje w tym roku, w sobotę jadę do pobliskiego miasta na koncert Junior Stres i Ras Luty jadę na niego z Marysią ;)
Strasznie się cieszę, ponieważ strasznie lubię obydwu wykonawców. Tańce, głośnie śpiewanie, spotkanie ze starymi znajomymi i obecnymi to wszystko w sobotę. A co na drugi dzień?
W niedziele o strasznie wczesnej porze a o 5 rano jest zbiórka pod moją szkołą na wyjazd na Słowację ;)
Będę tam całe 7 Dni W tym dwa dni w autobusie no ale co. Ważne że wyjadę z tego Wałcza chociaż na tydzień i odpocznę od niego, osób w nim mieszkających i internetu !;)
W pokoju będę z Marysią i Karoliną więc zapowiada się wesoło ;))
-----------------------------------------------------------------------------------------
Nie pisałam tak długo, ponieważ były wybory w których zajęłam drugie miejsce co oznacza że jestem ZASTĘPCĄ GOSPODARZA SZKOŁY ;) Potem była tak piękna pogoda, że prawie wgl nie siedziałam w domu a na telefonie byłam tylko w porach wieczornych i na nic kompletnie nie miałam sił. Zaczynam ostatnimi czasy jeździć dużo na rowerze co pomaga mi lekko schudnąć i umięśnić swe nogi ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz