środa, 3 kwietnia 2013

"Jestem Sobą"

Często ludzie mówią "Jestem sobą" a co to znaczy być sobą?
 Ja to stwierdzenie rozumiem także człowiek robi to co ma na myśli, nie przejmuje się zdaniem innych, nosi to co chce, to co mu się podoba, słucha to co mu się podoba, ma swój własny styl.
No i najważniejsze mówi to co myśli.Właśnie tak rozumiem to stwierdzenie i tak je właśnie praktykuje.
Moim zdaniem niektórzy mówią "Jestem sobą " a tak na prawdę nie wiedzą kim oni sami są.
No i tutaj tak szczerze powiem chciała bym Apelować do was abyście usiedli sobie w cichym miejscu z czymś co wam pomaga myśleć albo czujecie się zrelaksowani i zrobić sobie taki niby "rachunek sumienia" przemyśleć i zacząć BYĆ SOBĄ  ale takim przemyślanym sobą ;)
 A moje motto życiowe jest takie a raczej 2 motta :
"Żyj tak aby ludzie o tobie pamiętali"
"Bądź sobą każdy inny jest już zajęty"
Wariatki my <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz