sobota, 20 kwietnia 2013

Sialalallaa...

Nasze jedzonko <3

Achh...
Dzisiejszy dzień jednym słowem był wspaniały.
Z samego rana miasto z Vanessą pełno znajomych ludzi, nawet dziś zobaczyłam znajomych z wakacji.;p
Nie byłą ta znajomość za ciekawą hahha ale poznanie było ciekawe.
Później godzinka przerwy odpoczynek w domu i spacer z Kamilą Marysią i Vanessą.
Było bardzo ciekawie, smacznie, śmiesznie przede wszystkim .
Potem poszłyśmy zjeść do mnie obiadek a po obiadku na boisko.
Próbowałyśmy grać w kosza. Mimo tego że kiedyś bardzo często trenowałam koszykówkę to jakoś nie umiem teraz grać kompletnie.
Ale stuknięcie Marysi i Arka biodrami było piękne <3
Takie niebo nam dopisywało ;p
 Elephant Man- Dancehall Soca


2 komentarze:

  1. haha te suknięcie mocno boli ;< ale warto było :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Was do Liebster Blog Award mam nadzieję, że na nie odpowiesz :)
    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń