czwartek, 25 kwietnia 2013

Liebster Blog Award.


Wczoraj zostałam nominowana do Liebster Blog Awar przez swoją kochaną kuzyneczkę.
Dla osób które nie wiedzę o co chodzi: Jest to takie coś, że jedna blogerka wymyśla 11 pytań i nominuje 11 blogów, które jeżeli mają ochotę odpowiadają na te pytania.
1. Podaj 3 słowa opisujące twój charakter.
Chamska, wredna, szczera.

2. Jaką kuchnie lubisz najbardziej.
 Hmm bardzo ale to bardzo lubię kuchnię polską.
Ale lubię też bardzo chińszczyznę i gdybym miała okazję to chcę spróbować kuchnię Tajską bo lubię ostre żarcie.

3. Twoje zainteresowania.
 Piłka ręczna, gotowanie, śmianie się, jedzenie jedzenie jedzenie.
4. Jak długo i dlaczego prowadzisz bloga?
 Piszę go chyba już rok może więcej.
Dlaczego? Chyba Agnieszka mnie namówiła albo zachęciła nie wiem nie pamiętam.;p

5. Ulubiona piosenka na dzień dzisiejszy?
 Chyba Miuosh - Nie zapomnij skąd jesteś 
6. Masz plany na tegoroczne wakacje ?Spontan.
Nie no tak naprawdę smażing, plażing i opierdaling


7. Ulubiona pora roku?Wiosna i Lato <3

8. Twoje ulubione zdjęcie. (niekoniecznie twoje)
To ja malutka ;p

9.Malujesz się ?
Zależy ale rzadko. Jak mam czas to się maluję, ale nie potrzebuję tego.

10. Kiedy masz urodziny?
14 listopada

11.Co jest twoim największym marzeniem ?Być cały czas szczęśliwą dziewczyną.
To jest dla mnie najważniejsze ;p


MOJE PYTANIA.!

1. Co ostatnio kupiłaś ?2. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić ?
3. Najkonieczniejsza rzecz w szafie którą musisz mieć ?
4. Ulubiona potrawa Polska ?
5. Piosenka którą słuchasz cały czas ?
6. Ulubione ciasto/ deser ?
7. Pijesz kawę ?
8. Ulubiony film ?
9. Ile masz lat ?
10. Jakie czytasz blogi ?
11. Masz rodzeństwo ?

BLOGI KTÓRE NOMINUJE ( nie bd ich chyba aż 11 ale te blogi które chcą odpowiedzieć na moje pytania zapraszam)
1. ciasteczkoyeah.blogspot.com
2.beyourselfbethebest.blogspot.com
3. snowyowlpresents.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Spodnie na pierwszym zdjęciu!! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ale nie mam butów do nich ;/

      Usuń
    2. Zwykłe czarne baleriny będą chyba najlepsze. :D

      Usuń
    3. Taaa ale potrzebna jest siła żeby je kupić ;p

      Usuń